Subject: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2024 16:54:03 +0200

Tere

TO projekt OÜ koostab Saue Vallavalitsuse tellimusel Harju maakonnas Saue
vallas Maidla külas Trelli tee jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti.

Projekteeritav JJT külgneb riigiteega nr 11244 Kiisa – Maidla tee
vahemikus km 2,0...km 2,2.

Saadan Trelli tee JJT projektlahenduse ülevaatamiseks ja tähelepanekute
tegemiseks.

Põhiprojekti joonised asuvad Dropboxi lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3rb
zbqaqzg1yq87
<https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3r
bzbqaqzg1yq87&dl=0> &dl=0

Asukoht kaardil:
https://kaart.delfi.ee/?bookmark=16cb410705dab95594ae204eb17fc110

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10 Harku vald 76917
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee